Gårdagskvällen spenderades på landet

Början av gårdagen kändes lite stressad. Var och handlade mat men som vanligt vet jag inte vad jag är sugen på så känns som om jag mest gick runt och lullade men fick ihop 2 kassar till slut iallafall. Sen var det snabbt hem med varorna innan jag skulle hämta mamma för hon ville upp på Kappahl och kolla då hon hade lapp för att handla halva reapriset. Jag lyckades hitta ett par shorts som kostade 50 kr. Mer än så är ingen idé att handla än så länge. Får jag jobbet däremot så får jag väl låna pengar av någon så jag har kläder.

Det blev en sen lunch på IKEA innan vi åkte ut på landet. Fick börja med att hjälpa till att fånga in en busig liten häst som hellre galopperade fram och tillbaka över gården än att låta sig bli infångad och förd till hagen haha. Men klart att alla har en svag punkt så vi lyckades lura honom med lite morötter haha. Sen blev det lite mockning i stallet och utfodring av hönor och ankor. Rastade även världens snällaste gris haha. Så jäkla söt är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0