Fullspäckad dag idag också!

Sådär ja. Då är ännu en dag nästan till ända. Den har varit innehållsrik vill jag lova och än är det inte över. Först var jag på ett lunchpass på friskis. Hur härligt var inte det?! Jättebra pass med skitbra musik och omväxlande men samtidigt lagom tuffa övningar. Kalla mig äcklig men så är det. Har insett att jag svettas mer och mer ju mer vältränad jag blivit. Har visserligen hört att så är fallet. Men men det är väl smällar man får ta, man ska svettas ut all skit när man tränar eller?

Efter det blev det IKEA-möbelshopping år Gabi. Bilden visar när hon och pappa lite smått förvirrat letar efter rätt Billybohylla bland alla Billyhyllor. Asså det var inte logiskt och det var inte rätt någonstanns så inte konstigt att man inte hittade rätt. Men till slut så gick det.


Sen åkte jag och pappa till Gränby C där vi åt lite kycklingwok, röd curry är faaan skitgott. Men jäklar så mätt man är, portionerna är gigantiska så man behöver ju inte gråta när man lämnar massor. Passade även på att shoppa lite på rean. En boleroliknande kofta i grått och silver som jag kollat på innan jul. Upptäckte ju häromdagen att det var på rean för halva priset. Blir bra över klänningen på bröllopet så får jag ju lite färg på mig också! =)


Nu ska jag iväg till Gabi och hjälpa henne bygga ihop möblerna. Jag verkar vara den enda som tycker att det är skitkul (?). Sen blir det hem för att kolla på ishockey, är ju både bronsmatch och final inatt. Heja Tre kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0