En fixar dag

Idag börjar mitt nya liv! Säger vi iallafall. Just nu syns inga förändringar men nästa vecka börjar introduktionen till praktiken. Så idag blir det till att fixa och fundera över lite saker till nästa vecka. Dessutom har jag rensat pärmen med räkningar och andra viktiga papper så att den är aktuell nu med nya räkningar och bostadsbidrag och liknande. Sitter även i telefonkö just nu till Tre för att säga upp mitt mobila internet hos dem. Det ligger bara och kostar pengar just nu. Tänkte även sätta mig ner och söka lite jobb efter. De fåtal jobb jag såg kommit upp under jul och nyår har jag inte kunnat söka iallafall pga kraven men ska göra ett mer helhjärtat försök idag.

Strukturera upp min kalender vore också bra. Måste även få koll på allt som ska fixas inför bröllopet på lördag. Det är lite praktiska detaljer som måste fungera. Måste fixa en bättre kamera också.

Sen blir det minimalt med mat och massa träning denna vecka. Det har varit alltför slappt mellan jul och nyår. Har dessutom tvingats vila fler dagar en planerat pga förkylningen som satt sig i luftvägarna. Men det är mycket bättre nu så ska börja träna försiktigt. Tror jag ska ta en sväng till friskis senare också.

Bjuder på två bilder från en av de trevliga kvällarna vi haft. Mitt nyårslöfte får nog bli att bli bättre på att ha med mig kameran när vi gör saker. Blir trots allt bättre bilder med en riktig kamera än mer mobilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0