Börjar bli trött på detta

Min kran började läcka för några veckor sedan. Från början var det inte så allvarligt om jag har inte orkat felanmäla det. Men sedan gick Tingeling in i någon period då hon tappar massor av hår. Vet inte varför då jag inte ändrat något i hennes mat eller något. Jaja är väl en sådan period helt enkelt. Problemet är att hon tydligen tycker om att det droppar vatten på henne. Så hennes favorittillhåll nuförtiden är i handfatet. Har jag inte sett henne på ett tag så ligger hon med största sannolikhet i handfatet och trycker. Så det resulterar i att mitt handfat konstant är fyllt med katthår. Tröttnade på det igår och ringde till Uppsalahem. Nu får vi se när de kommer och åtgärdar det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0