Bilbrand på parkeringen

Igår kom det larm och att en bil på parkeringen vid mig stod i lågor så brandbilen och polisen var där. Jag bilen ser inte så jäkla fin ut längre och bilen bredvid är inte så fräsch längre den heller. Turligt nog stod min bil på andra sidan av denna parkering, så det var iallafall inte den som stod i lågor. Lovar det är killgänget som hänger på torget som gjort det. Det är nämligen ett gäng killa med (tyvärr) utlänskt påbrå som stökar i området. Under nyår så road de sig med att sätta småraketer och tända på i låset på min port. Är ganska glad att man behöver tagg för att komma in eller så måste man ringa i porttelefonen. Tråkigt att detta kommit hit nu, annars hör bilbränder hemma i Gottsunda aka Brottsunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0