Bästa köpet 2011?

Köpte mig en ny OBH Nordica plattång i mellandagarna för bara 200 spänn. Jag kan säga att det är ett av mina bästa köpt förra året. Så jäkla nöjd är jag. Snabbt och smidigt gick det och jag behövde inte ens ta i som jag behövde med min gamla! Hur bra som helst!

Såhär ser mitt hår ut naturligt när det fått torka utan någon produkt i. Med andra ord självlockigt som satan. Det gör ingen egentligen, jag älskar mitt hår som det är, jag har accepterat att det är lockigt. Tackar även för att det är lättstylat så går att göra det mesta.


Kanske 30 minuter senare när jag har plattat det. Som sagt lättstylat. Dock tycker jag inte att webcameran i min lilla mobil gör håret rättvisa eftersom bilderna är pixliga. Så det ser ganska risigt ut?


Är det bara jag eller ser jag jäkla ljushårig ut på bilderna? Ljusa slingor kanske gav resultat ändå, lite mer än jag planerat med döma av bilderna =) Sen är det konsigt ljus från fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0