Är hon inte söt

Tingeling älskar plastpåsar som sagt och jag brukar få gömma dem så fort jag har nya. Men nu hade jag slängt en på golvet eftersom jag provade kläder som jag skickat efter och var gör hon. Jo börjar leka med den. Anna och jag skrattade så vi grät när hon hoppade in i påsen med ansiktet första och höll på och greja där inne ett bra tag. Ett tag blev jag lite orolig för syret men hon kan ju inte vara så dum? Sen vände hon sig bara i påsen för att tvätta sig. Så jäkla knasig är hon!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jo dum kan hon säkerligen vara, en plastpåse är ju itne en naturlig sak att leka med. Tycker inte att du ska lämna henne ensam med en sådan iaf, hon kan ju få panik och kanske trassalar in sig då.

2012-01-23 @ 09:42:32
URL: http://frokenmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0