Shopping

Pappa köpte nya byxor till mig häromdagen. Har en väldigt brist på byxor har jag insett. Alla mina jeans är förstora efter alla kilon som jag rasat så de sitter inge bra även om man kan ha dem på sig. Så var hög tid. Då fick jag 2 par byxor för 298 kr. Det tycker jag var hur billigt som helst.

Så nu har jag suttit på hm.com och klickat hem 3 par byxor till och en tröja (har svarta byxor av dessa redan och ett par mörkblå jeans). Allt detta för endast 440 kr typ. Byxorna kostar 99 kr styck. De var jättesköna och satt bra så tänkte det vore kul med lite olika färger. Vet dock inte hur de ser ut på än så det får vi se när paketet kommer hem =) Tyckte färgen på tröjan var superhärlig dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0