Seansen - Budskapet

Jag sa att jag aldrig mera skulle låta mig luras med om jag inte fick ett budskap. Ja hur gick det då? Kan ju säga att jag fick ett förjävla budskap så det hette duga. Det verkade aldrig sluta heller hahaha. Ska berätta lite om hur Mediet la fram det hela.


Först började han prata med Inga-Lill som satt bredvid mig. Jag minns inte riktigt vad han sa till henne förrän han kollar på mig och undrar hur vårat band är till varandra. Nu vet jag sedan tidigare att vi har varit nära i ett tidigare liv men i detta är vi bara bekanta. Sedan som vänder han sig till mig på riktigt. Å säger att han har morfar med sig men dubbelkollar att morfar är på andra sidan. Vilket han varit sen jag var 9 år gammal.

Så säger han något i stil med oj, det här är ett budskap med lite mer privat karaktär och jag tänker Oj då! hahaha. Så frågan han om jag är gravid? Vad ska jag svara på den liksom haha. Så jag säger inte vad jag vet om. Så säger han att han gett ett sånt här budskap till 6 personer på 4 år och i alla fallen har det visat sig att de varit gravida eller blivit kort därefter. Han sa också att preventivmedel inte spelar någon roll för att det är "menat att hända". Jo men tackar! Eeeh... Så säger han, jag kan redan nu tala om hur många barn du kommer få, vill du veta det? Men vaffan han har redan kläckt ur sig att jag kan vara gravid eller snart kommer bli så WTF. Jag ska iallafall få 3 barn och de kommer komma ganska snabbt efter varandra. Jag tackar ja. Han påpekade dessutom att jag inte direkt velat ha barn förr men att tanken har mognat och ja det är ju sant.

Sen börjar han prata om en person i mitt som är barnskötare och som precis flyttat till en lägenhet med 3 rum. Ja men det är ju min syster, hon både jobbar som och pluggar till barnskötare och flyttade i november till en 3:a. Så säger han att denna personen kommer att vara ett stort stöd i graviditeten. Så han säger grattis ännu en gång hahaha.

Sen så pratar han vidare om att morfar alltid följer mig, något jag redan vet om, och att han fokuserar på att hjälpa mig. Roligt är också att han tog upp mig skeptism mot den andliga sidan. Och tycker att det är okej att jag förhåller mig till det som jag vill, på mitt sätt. Så kommer alltså inte låta mig tvingas in i det jag inte har lust med.

Jaha hur ska jag tolka detta i min situation?? Typ som att jag blir gravid med en karl jag aldrig mer kommer att träffa? Och att min syster då kommer vara ett stöd genom graviditeten och efter... Eeeh alltså i min nuvarande situation så skulle det ändå bli abort om jag blev gravid nu för jag har inte någon stabil tillvaro för ett barn att växa upp i eller fadersgestalt till den heller. Men om preventivmedel inte funkar så kanske inte en abort heller gör det? Å andra sidan är snart alltid relativt för personen i fråga, för mig kanske om 1 år?

Såhär ser lokalen ut där man sitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0