R.I.P Whitney Houston

Är väl ingen som missat nattens nyhet? Att Whitney har hittats död. Även om det är ett mysterium just nu så kan man väl ändå gissa sig till vad som hände. Kroppen orkar inte längre helt enkelt efter så många år av missbruk. Dock trycker jag att det är skittråkigt, även om jag inte var ett stort fan så hade hon en fantastisk röst och en del bra låtar som jag gillar.

Så är väl lika bra att hedra henne med att lägga upp dessa låtar här i bloggen. De kommer iallafall finnas kvar i min spotify tills den slutar att fungera. Mina favoritlåtar kan hittas i min spotify här.

I look to you


I will always love you


I wanna dance with somebody


I have nothing


How will I know


Greatest love of all


When you believe (med Mariah Carey)


One moment in time


Where do broken hearts go

Kommentarer
Postat av: Cecilia

det var det första jag hörde då jag slog upp ögonen imorse:P det är ju såklart tråkigt

2012-02-12 @ 17:39:08
URL: http://cecsun.blogg.se/
Postat av: Cecilia

SV: Haha, jaa men vi har ju liksom tillgång till det ÖVERALLT så det är svårt att låta bli! ;D

2012-02-12 @ 17:58:05
URL: http://cecsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0