Ranelid vidare till final

Det verkar tyvärr inte finnas något video över det hela någonstanns. Så jäkla bra tyckte ju inte jag låten var när jag lyssnade på den. Och att han sjunger om den manliga säden som ett mirakel kan man inte annat än skratta. Sorry men den manliga säden vore ingenting utan en kvinna ;)

Jaja vi ser ju vart musikSverige är påväg iallafall. Dvs ner i botten haha. Asså jag hade hellre tagit Sean Banan ;) Men att Molly gick vidare var ingen skräll kanske. var en fin låt men stack inte ut tycker jag. Aja ska kolla på reprisen ikväll hade jag tänkt haha.

Sitter just nu och kurerar förkylningen med diverse piller, känns så iallafall. Ska väl iväg med pappa och ett tag. Ska fixas nytt grafikkort till bror min.

Bild på mig och bror från bröllopet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0