Ojoj vilken dag

Började i stort sätta dagen med att gå in till stan, fixa naglarna, en snabb sväng på HM, sedan gick jag hem igen. Det var dagens första långpromenad. Sedan har jag suttit och kollat lite på jobb och lagt upp månadserbjudande på min mosters hemsida (www.malinspa.se) och salongens facebooksida (MALIN hudvård & spa). Det är i stort sätt jag som får administrera sidorna men det gör ingenting. Min belöning kommer imorgon, brynfärgning och plockning haha.

Sen har jag gått till friskis&svettis som ligger inne i stan. Alltså andra svängen ner. Var på ett medelpass som var skittråkigt så efter halva gick jag in på gymmet och körde roddmaskinen 15 minuter innan jag gick in på passet igen och körde sista konditionslåten. Så var jag med på stretchen.

Sen mötte jag upp Gabi, gick hem till henne och käkade sen hämtade vi ett paket (vilket jag berättar mer om imorgon) och snackade lite skit. Nu har jag precis kommit hem, övervägde faktiskt att gå hem också men jag pallade inte. Vill inte gärna slösa pengar på bussen men halv 10 på kvällen får man det så man inte blir våldtagen på hemvägen!

Kommentarer
Postat av: Våld, mobbning och sexuell övergrepp ... mitt förflutna!

Hej fina du! Va gärna med och tävlar om veckans blogg och får chansen att vinna en FET bildlänk i höger menyn i en hel vecka!

http://sense.webblogg.se/2012/january/utkast-jan-30-2012.html

Ha en bra dag =)

2012-02-02 @ 10:00:42
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0