Medan jag väntar

Har precis ställt in grönsakslasage i ugnen. Första gången jag testar det på recept som jag fått av Gabi även om jag gjorde det lite till mitt egna som vanligt. Jag och följa recept alltså =P Roligare att ha inspiration av ett recept och köra själv när lusten faller på hahaha.

Annars har dagen till stor del bestått av att tvätta, vaknade ju nästan halv 11 för sjutton. Men kan ju bero på att jag aldrig kom isäng igår heller. Var hemma vid 01 och var inte i säng förrän efter halv 2. Tog en promenad ner på stan för att kolla lite på marknaden med Anna. Hon köpte norska ullstrumpor och jag köpte honung. Vi passade även på att testa olika smaker för det fanns mycket konstigt. Honung med smak av lakrits rekommenderas ej! Honung med mintchoklad var lite skum men väldigt söt så skulle nog inte vilja ha den heller. Eucalyptus och nå pepparmint var helt okej och säkerligen bra vid förkylning. En som jag gillade var Lime så köpte en liten burk och så en vanlig.


Sist men inte minst så har jag varit och handlat. Mamma och jag ska baka bullar till hennes förening imorgon så jag kan få vara med på seansen gratis på torsdag. Mamma vill ju tvinga med mig och jag vill inte betala för det. Så är väl en helt ok kompromiss tycker jag. Så ni lär ju få se uppdateringar om mitt bullbak imorgon då jag inte bakat bullar förr. Mat är min grej inte bak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0