Irriterad som fan!

Känner mig jäkla sur och irriterad just nu. Varför kan man ju fråga sig? Jo det är nämligen så att jag inte fått några pengar utbetalade idag. Jag får alltid pengarna från soc den 25e vilket är imorgon. Alltså betalas det ut idag istället men icke. Resten av mina pengar vet jag kommer på måndag så det är inget att göra åt.

Det går inte att ringa någon heller, så jag kan inget göra. Jag får helt enkelt finna ett sätt att göra något roligt under helgen för min 12 kr som jag har på kontot. Så jag är irriterad. De kan väl iallafall ringa eller skicka ett email om de inte tänker betala ut som de ska eller brukar. Nu blir man ju taget på sängen, sitter här och kan inget göra. Det blir ju till att låna pengar för att kunna göra något alls denna helg.

Är bara skit på tv så kan lika gärna gå och gräva ner mig i sängen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0