Det verkar ge resultat

Förra veckan skrev jag att jag börjat äta Lepigen superstrong. Jag tror fan att de ger lite resultat, äter 1 tablett per dag, 2 dagar har jag tagit 1 extra under dagen då jag tyckte jag behövt det. Dum som jag är vägde jag mig inte samma dag som jag började men jag vägde mig i lördags. Med det har jag tappat nästan 1 kilo, men eftersom det är torsdag idag så har jag alltså två dagar till på mig att se det riktiga resultatet. Då ska kanske tilläggas att det blev chips och dipp till melodifestivalen i lördags och fika hon Emilia på söndagen så har inte varit helt fläckfri med nyttig mat. Igår blev det 1 eller 2 bullar dessutom. Men jag tränar ju för att hålla igång så bli ett eller annat sådant snedsteg inte lika big deal.

Som jag var aktiv förra veckan kanske det inte är konstigt heller. För att summera den:

Måndag: Långpromenad
Tisdag: Långpromenad och medelpass
Onsdag: Promenad till stan och hem (2x30min ), gick till gymmet, medelpass.
Torsdag: Promenad till stan och hem (2x30min)
Fredag: Gymmet 80 min, promenad hem (30 min)
Lördag: Långpromenad
Söndag: Medelpass

Inte konstigt kanske att jag varit död denna vecka och endast tränade igår för jag kände att kroppen behövde vila måndag och tisdag. Frågan är om jag hinner med träning idag. Tror inte det då jag ska till sjukgymnasten kl 13, sen färga håret och vid 18-tiden göra mig iordning för att åka på seans med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0