Promenad i snöstorm

Idag trotsade jag snöstormen kan jag säga. Ringde mamma och frågade om hon skulle med ut och gå en sväng. Hennes första reaktion var om jag var knäpp och skämtade. Nej sa jag och sa jag kunde gå själv om det var så. Jag behövde iallafall ut och röra på mig. Sagt och gjort, fick med henne iallafall. Dock med en hel del gnäll från hennes sida haha. Och jag skämtade lite om att detta nog blev anledningen till att jag togs bort från testamentet. Skämt å sido så var det riktigt skönt. Tror dessutom att vi var ute när det var ganska lugnt.
 
Har som sagt kommit en del snö sedan dess och det blåser en del. Tror ingen i detta avlånga land har missat all kaos som har rapporterats om. Busstrafiken står still i stan iallafall tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0