Juldagen 2012

Idag är det juldagen igen. Dagen som jag kanske sett fram emot mest sen jag fick min operationstid. Idag är det exakt 1 månad sen jag opererade mig och jag känner mig i stort sätt lite bra som innan jag fick diskbråcket. Det är väl lite tid kvar på läkningen än men i stora hela.
 
Idag är iallafall dagen då det är dags att röja ordentligt, same procedure every year! Så är jag och tjejerna ikväll. Vet inte riktigt vart vi ska än men jag har piggnat till efter i söndags och även om jag inte åt mycket igår känns det som att jag är på banan.
 
Först bär det dock av till farmor vid 2 för att fira lite mer jul. Efter det blir det hem och svida om till party-outfiten och dra iväg till Emilia och föra lite. Juldagen brukar gå så jäkla fort så pass på säger jag bara! hahaha. Vi lär inte höras av förrän imorgon och då lär jag vara rätt bakis om jag säger så.
 
Kvällens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0