Hur kallt får det bli

Har varit på språng hela dagen känns det som. Gick upp till mamma efter 10-tiden för att möta upp syster och se lite bilder. Då var det ganska skönt ute iallafall så man överlevde de 10 minutrarna det tog att gå upp. Vi snacka massa skit och grejade innan vi gick upp till Gränby för att käka lunch. Efter tog jag och syster en snabb sväng i affärerna, blev mycket barnkläder kan jag erkänna hahaha. Ingen shopping dock. Gick hem till mamma igen och degade efter det. Kom hem lagom till att börja med middagen och sen har jag legat som ett stök med matkoma utan dess like. Jag är inte van att äta pasta till middagen längre men tänkte att min mage behövde lite fibrer för att lugna ner sig. Mycket riktigt känns det nu helt okej. Måste säga att jag hatar känslan av att vara proppmätt!
 
Nu är det iallafall kallt som satan ute igen. Har tänt ljus inne och funderar på att ta mig en dusch för att värma upp mig lite och mysa ner mig framför tvn med varm choklad senare. Annars får man se ut som en eskimå när man ska utanför dörren. Men det heter väl att det inte finns något dåligt väder bara dåliga kläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0