Dyrt med LEGO

Nu har jag aldrig köpt mitt eget LEGO så har ju inte sett nån prislapp på det. Nu när lillkusin önskar sig LEGO i julklapp/födelsedagspresent har man insett att det inte är billigt. Bara ett startkitt kostar 200 spänn. Skiljer lite mellan butikerna så får hålla ögonen öppna helt enkelt. Insåg dessutom att LEGO och Duplo inte riktigt är som på min tid. Är mycket mer olika gubbar och andra saker nu ändå.
 
Jäklar vad man byggde med LEGO alltså. Jag har mitt kvar i källaren någonstanns, förstår att man spar det med dessa priser och det är ju något som inte går sönder i första taget heller. Pappa och jag får väl gå ihop och köpa. Är väl dags att göra det imorgon så allt är klart sen. Måste även fixa allt inför juldagen och bakisdagen efter det.

Kommentarer
Postat av: M E L L I

Jag byggde också massor på det som liten ;)

2012-12-20 @ 13:45:27
URL: http://bymelli.blogg.se/
Postat av: M E L L I

Jag byggde också massor på det som liten ;)

2012-12-20 @ 13:45:27
URL: http://bymelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0