Det tar tid ibland

På väg ut till Järlåsa och släkten för lite julfika. Innan dess har jag tänkt hinna med en snabbis på Willys och köpa lite grejer inför morgondagen samt systemet då jag vill ha julcider till på juldagen. Blir ju ingen dricka alls på julafton för min del eftersom jag kör så får lägga allt krut på juldagen istället. Har hållit på och göra mig iordning hela förmiddagen känns det som och nu håller jag på att bli klar. Sminket sitter och har precis kört sista lagret med nagellack. Sen ska väl kläderna på bara sen är jag redo. Ska ju även dela ut alla chips idag hahaha.
 
Köpte förresten en skitsnygg klänning på H&Ms rea igår. Vet inte om det är min stil egentligen men man får väl prova något nytt. Ska det vara så svårt att få fejjan att se normal ut när man ska visa kläder i provhytten förresten?! (hade såklart helt fel leggings å BH på mig vid tillfället men det fixas till xD).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin klänning passar dig super!

2012-12-22 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0