Den perfekta julklappen

Inte till mig med till lillkusin Vera såklart. Fick reda på att jag inte behövde köpa LEGO då det redan var fixat på annat håll så fick söka reda på någon annat. Har hört (eller jag märkte det när vi var på kalas också) att hon är inne i en fas med mycket pysslande. Då tänkte jag att denna var perfekt!
 
Stora skaparlådan. Från 3 år.
En låda fylld med roliga pysselsaker som tar fram din kreativa sida. Måla, rita eller skapa i lera, Lådan innehåller allt du behöver för att komma igång. Observera att all färg är giftfri och ofarlig. Kan dock lämna fläckar på vissa material. Ta med en mamma eller pappa, eller varför inte en kompis och skapa tillsammans. Innehåll: 24 kritor, 4 burkar lera, 6 burkar målarfärg, 12 färgade tavelkritor, 12 vita tavelkritor, 6 jumbo gatukritor, 3 fiberpennor, 1 leklera-maskin, 6 leklera-mallar, 16 formar, 3 modelleringsknivar, 3 spiralmallar, 1 mallhållare, 1 fästplatta, 3 figurmallar, 1 pensel, 4 svampar, 80 pappersmallar och 14 ark ritpapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0