Caviar Manicure

Den nya grejen inom manikyr har väl ingen missat när det ser ut som man har kaviar på naglarna. Jag tycker det är ganska spännande tänk även om jag är skeptisk till hur bra det egentligen sitter. Kan vara för att jag tycker att det är konstigt att ha massa grejer på naglarna, räcker inte lack och någon stickers liksom? Dock tror jag att det kan vara snyggt och jag är lite sugen på att testa. Sen är jag lite frågande till dessa "fiskägg" på läpparna som finns på vissa reklambilder. Det måste ju vara jobbigt om något. Jag skulle nog slicka mig om läpparna hela tiden, typ som att ha socker när man ätit en munk? hahaha
 
Något som har testat? Hur känns det? Sitter det bra?
Bilderna lånade från eleven.se

Kommentarer
Postat av: Cicci

Är även jag väldigt nyfiken på detta.Precis som du är jag tveksam till hur det känns och sitter det bra ;) Munnen.. hmm.. den skippar jag nog annars kommer det inte finnas kulor kvar i slutet och jag är mätt... haha.

2012-12-15 @ 05:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0