Bäst att fynda innan jul

Idag har jag varit hos moster på lite behandling. Fixat till ögonbrynen samt vaxat benen så ju är jag redo inför juldagen hahaha. Vaddå vi är ju 4 singelbrudar som ska ut och partaja ;-). Hittade även julklapp till lillkusin även om jag inte köpt den än, eftersom jag ska ha med pappa på tåget så får det vänta tills ikväll. Fyndade även en BH till mig själv, 49 kr är inget att bråka om. Så jag slog till helt enkelt. Ibland kan det vara bättre innan jul än i mellandagarna. Då är folk som galna förresten så man vill inte shoppa alls haha. Nu saknas bara ett midjeskärp sen är jag klar inför julen, fyndade ju en lång blus tidigare i veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!:)

2012-12-21 @ 22:22:05
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0