Årets näst sista dag

Jag har väl piggnat på mig. Iofs var jag väl aldrig däckad igår då febern inte blev värre. Har normalt temp. strax över 37 så 38 blir inte så farligt. Var dock rädd att det skulle stiga men icke. Idag har jag inte haft någon feber direkt. Har kurerat mig med glass och granatäpple/hallon juice. Här ska skiten ut med vitaminer, var så säker. Har väl lite ont i huvudet men trotsade det nyss med att göra knäck. Så får väl kolla temp om en stund när man varit i farten. Annars är det hostan som är värst, kanske ska vara glad att den inte stört min sömn iallafall.
 
Planerar nog att gå på bio ikväll ändå. Om inget händer, vilket jag hoppas att det inte gör sååå blir nog duschen om en liten stund för mig. Köpte för övrigt helt underbart sköna mjukisbyxor på Thuns tidigare i veckan. Älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0