18e december

Helt sjukt! Hur kan det vara 18:e december redan, det är 6 dagar kvar till julafton och mindre än 2 veckor kvar av det är året. Sa det förra året men säger det igen. Vart har 2012 tagit vägen? För mig personligen ett skitår men det verkar sluta bättre iallafall. Det kan bara bli bättre efter det här dessutom.
 
Dagen till ära ska jag nog söka lite jobb, kontakta min jobbcoach och fråga varför han inte hört av sig på över 3 veckor som han skulle och så handla en sväng med mamma. Eventuellt ska jag väl sätta ihop crosstrainern också.
 
Insåg precis när jag tog en snabb sväng ut i köket att jag kanske borde diska och städa där. Spisen ser fortfarande ut som kaos efter det att vi gjorde knäck. Det var förra veckan. Satan så lat jag är ibland alltså. Behöver kanske inte nämna att jag inte dammsugit sen innan operationen heller. Inte så skitigt ändå men börjar definitivt bli hög tid att ta tag i det, nu kan jag inte skylla på att jag är nyopererad iallafall!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0