Tisdag 7 Augusti

Sista dagen på semestern. Imorgon kör vi igen, även om jag bara har 4 veckor kvar på praktiken då. Känns lite sorgligt faktiskt. Hoppas in i det sista att de vill ha kvar mig. Jag känner att jag gör en skillnad och att kollegorna tycker väldigt mycket om mig. Igår ringde en av dem och frågade hur det var med mig, att de saknade mig. Chefen hade glömt att informera om att jag fått 2 dagar extra ledigt! Men jag har ju underbara, kompetena och roliga kollegor så jag längtar tillbaka, lite över 2 veckor har varit helt perfekt.
 
Håller just nu på med min favoritsysselsättning (not), jag tvättar. Men det måste göras och det är skönt att ha lite valmöjligheter efter semestern ;) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0