Tisdag 21 augusti

"Vi delar på att i den här församlingen" citerat Pullan och Lisa på festen i lördags. Hahaha kanske är lite av en sekt ändå. Frågan är bara vad vi skulle kalla oss?
 
Dags att jobba idag igen då. Känner mig ganska seg i skallen men det är nog pga det här jäkla skitvädret. Hoppas bara att jag hinner cykla till jobbet innan det börjar ösa ner. Det hänger liksom i luften. Sitter just nu och dricker dagens morgonshake, Belgisk choklad. Den är faktiskt rätt god ändå. Var lite skum från början eftersom det är nå fibrer i den. Inte kul med klumpar i såsen om ni förstår vad jag menar ;) hahaha.
 
Jysk har förresten ett sjukt billigt erbjudande på täcke och kudde, 200 kr. Tror jag ska åka och kolla efter jobbet. Det vore ju så sjukt skönt med nytt täcke och kudde för en gångsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0