Minus 1 kilo

Har ju börjat köra strikt med dieten denna vecka. Det innebär att jag dricker en shake till frukost, äter lunch som vanligt, en shake på eftermiddagen samt middag utan kolhydrater. Någon dag har även lunchen varit minimal på kolhydratssidan med hjälp av fitnessnudlarna. De funkar helt ok tycker jag. Det har iallafall resulterat i att jag gått ner 1 kilo den här veckan. Egentligen mer om man kollar på vågen men jag räknar med en del vätska också. Det känns bra och det känns toppen att det funkar utan att köra ren Cambridgekur som jag kört förr.
 
Håller även på och kollar igenom alla bilder från gårdagen när jag uppenbarligen vart fjortis för en dag hahahaha. Men mer om det i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0