I regn och rusk

Igår när jag skulle hem drog världens oväder in över stan. Alltså det regnade så mycket och intensivt att det var svårt att komma hem efteråt. Jag åker genom två viadukter på vägen hem och jisses vad där var vatten. Det var knappt så att bilarna kunde komma fram och ännu mindre jag på cykel genom ena iallafall. Så det var ju bara till att åka runt. Jag som redan var sen hem eftersom jag fått vänta ut regnet. När jag närmade mina hemtrakter så var det såklart massa vatten på torget också och här passade jag på att ta en bild iallafall. Men helt sjukt vilka vattenmassor som kom ner på så kort till eller ja det höll väl i ca 1 timme, lika intensivt dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0