Bortamatch

Blev bortamatch i lördags. Var på Malins inflyttningsfest/kräftskiva med ett gäng sköna typer. Tycker att ett gäng nya vänner på fejjan säger det mesta ;) hahaha. Drog även med mig Emilia ut på vischan hahaha. Nämnde inte förrän vi var på väg ut, och passerade Bälinge, att det endast fanns utedass där vi skulle vara hahaha. Men det gick bra ändå. Sjukt kul kväll, det blev dans till Markoolio och Dr Bombay, kan säga att det inte var igår jag lyssnade på sån musik! Tanken var att vi skulle sova i Lindsbro men vi blev kvar då Emilia somnade och jag inte orkade väcka henne och gå de kilometrarna från Oxsätra centrum (haha). Det resulterade i att jag blev tvångsskedad av Emilia hela natten. Men men vad gör man inte hahaha. Men helt klart en superkul kväll, tack alla. (behöver nog inte nämna att jag inte mådde så bra dagen efter, det verkar vara standard numera).
 
Här kommer en bildbomb!
 
Grillmästar Malin!
 
Kan konstatera att Emil var en jävel på att kunna Dr Bombay-texter! haha
 
Emilia gav utedasset 5 Stjärnor! hahaha
 
Kräftor ska avnjutas ordentligt, så är det bara!
 
Emilia dansa loss till Markoolio - Vi drar till fjällen (haha)
 
Upside down...
 
 
Paulina somnade trots allt ståhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0