28e augusti

Termometern visar 7 grader ute. Det är inte helt okej. Trodde vi skulle få en mild höst efter denna skitsommar med ca 4 dagar med högsommarvärme. Var är det för skämt?! Om det ska vara så tar jag hellre en svinkall vinter med massa snö bara jag får en varm härlig sommar. Har för mig att det var ganska skönt ända in i oktober när jag pluggade i Örebro. Först året när vi nollades var vi ute ganska mycket och jag har för mig att det inte alls var kallt. Men nu är det kallt redan i augusti, hur det detta bli.

Annars då, jag funderar mer och mer på att köra Cambrigde igen. Genom sig själv känner man andra, brukar folk säga. Jag säger, från tidigare erfarenheter känner jag mig själv. Ska jag bli sysslolös och bara sitta hemma från 10 september måste jag göra något. Sist satt jag hemma och åt massa skit i tristess. Dieten jag kört nu där jag dragit ner på kalorierna i veckorna men ändå unnat mig lite på helgen har inte gjort någon skillnad alls. Ytterst lite kanske men inte mycket. Jag vill tillbaka dit jag var innan jag fick diskbråcket, jag trivs inte med hur det är nu något kilo upp där allt såklart satt sig på rumpa, mage och bröst.
Så får det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0