Pole position

Dagen till ära; Formel 1 kvar och Sebastian Vettel i Pole position för första gången iår. Erkänner att jag inte riktigt trodde det var möjligt efter alla problem hittills. Men racet är imorgon, en vinst är ett måste nu för att hänga med.

Annars har jag diskat mitt diskberg av matlådor, städat i köket och röjt undan massa saker.

Anna var här en stund, snackade lite skit och planerade lite inför festen om en vecka. Känns helt ok även om det inte verkar som att det kommer så mycket folk som jag hoppats på. Men är så när man bor på olika ställen i vårt avlånga land, ibland passar det bara inte in. Men vi kommer ha roligt ändå!

Kolla min sötnos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0