Monday morning

Då är det måndag igen. Det har varit en skön helg, den har varit lagom. Lite för lite sömn men så kan det vara. I fredags låg jag hemma och sov halva dagen, men tror jag kommit på varför värken varit som det varit så ska försöka få tag i min läkare idag om andra tabletter. Var på Mark Levengood i lördags och igår bjöd Emilia på bio. Vi såg Wrath of the titans, mycket bra action och bra skådisar ska tilläggas.

Såg att jag hade fått svar angående länsstyrelsens alkoholpolicy i fredags. Det är bra med tanke på att det tagit kvinnan över 1 vecka att återkomma så nu har vi lite att jobba med. Känns ju inte som om jag producerar någonting om jag ska sitta och bara läsa dokument. Text är till för att produceras. Just nu känns det ganska bra iallfall, inte så mycket smärta så känner att detta kan bli en bra dag.

Börjar den med denna låt!


Måste även ringa försäkringskassan, tror inte jag sjukanmälde mig på rätt sätt då jag inte kan friskanmäla mig igen! Jäkla typiskt! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0