Jobb och lägenhetsvisning

Ja det är ju jobbar jag gör hela dagarna vilket gör att inläggen kommer innan eller efter jobbet. Dagen till ära har jag grejat med inbjudningar till utbildningsdagen i professionellt bemötande på tisdag, grejat med lönesättningsverktyg och medarbetarsamtal. Känner att jag sätter min prägel nu alltså! Har även diskuterat rekryteringsarbetet med min chef så nu ska jag arbeta igenom det igen så ska vi ha en diskussion igen nästa vecka eller så. Det är en ganska stor förändring av dokumenten så det sker i flera steg för att det ska bli bra. Så lär vara det jag jobbar med resten av veckan.

Sen var jag på lägenhetsvisning. Lägenheten var toppenfin, mycket finare än jag hade målat upp i huvudet. Det var en väldigt positiv överraskning måste jag säga. Så den tänker jag helt klart tacka ja till. Visst den är på våning 1, halvtrappa men det verkar vara så lyhört i hela huset ändå så spelar nog ingen roll. Jag är nummer 2 på den, innan mig är det ett äldre par. Mannen kunde knappt ta sig upp för halvtrappan så får se om det är något för dem, eftersom tvättstugan inte ligger i huset utan en bit bort.

Sen var jag hem till mamma och tog massa bilder på hennes blommor hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0