Jäklar vad denna dag gick fort

Idag har jag suttit och sammanställt resultatet från enkäten som gjordes i torsdags. Snacka om att jag är trög i skallen nu. Men det bästa med att jobba är ju att jag kan dega i soffan eller framför datorn tills jag går och lägger mig om jag nu vill. Inga krav på att ens ta upp en bok och läsa på ännu lite mer om tråkiga teorier.

Vet inte riktigt vad det är på tv ikväll med det visar sig. Har precis diskat iallafall. Så då är den biten ur världen en stund. Jysk gick även med på att jag kunde lämna sängen på måndag istället. Mena vem vet med alla dessa röda dagar hur länge de tänkt att jag ska sova på madrass. Nej nej nej! Om min rygg är katastrof nu så är det inget mot vad den skulle vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0