Storstädning!!

Håller på storstädar lägenheten. Alla hörn och vrår har fått sig en omgång. Har lagt undan vår och sommar skor samt jackor och tagit fram grejer för lite kallare väder. Blir en vända ut och slänga grejer snart. En del går ju inte att använda igen, tråkigt men sant!

Har skaffat träningskort så jag och Emilia sticker nog och tränar en stund imorgon innan jag måste iväg och kolla så att allt är helt på mormors bil inför besiktningen. Vågar inte riskera att göra något annat än att åka på intervjun på fredag. Lär ju åka hemifrån tidigare är vad jag borde ifall att. Man vet ju inte om det händer något eller om jag mot förmodan kommer vilse igen. Haha jag och Stockholm är inte vänner även om jag har vägbeskrivning. Men hur svårt kan det vara att hitta till Karolinska Institutet liksom, lär ju vara vägvisare dit!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Någonting liknande din blogg skulle vara super! Vill ha en fast bild över bakgrunden och i hedern vill jag ha två bilder på barnen och så en på mig till sidan. Kan inte läsa Emilias blogg, jag har ínte fått lösenordet till den...

2011-10-12 @ 15:07:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0