Redan onsdag?

Det är helt sjukt egentligen. Hur kan det vara onsdag redan? Dagarna rusar iväg, inte för att jag klagar men det är ändå lite sjukt. Kan vara en kombo att jag har så mycket att göra just nu. Det är nästan så jag inte vet hur jag ska få tiden att räcka till. Idag blir det ganska lugnt iallafall. Ska möta upp Emilia på stan, hon ska småshoppa lite. Jag kanske måste köpa ett par nya leggings. De par jag har nu börjar bli en aning tunna för det svenska vädret. Och ska jag överleva till slutet av denna månad och tills snön kommer så får jag göra något åt det. Leggings är bra på det sättet också att även om jag går ner lite till så brukar samma storlek fungera.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-10-26 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0