Ogilla!

Jag och Gabi läste att det skulle komma ut en ny Kesosmak temporärt under oktober månad för att skänka pengar till bröstcancer-forskningen. Ja den är rosa och det är hallonsmak på den. Vår första tanke var hmm intressant. Så Gabi köpte en och testade. Först sa hon att den smakade helt okej men den står fortfarande orörd sedan dess i kylskåpet. Jag smakade lite också. Eftersom jag går på diet som var det bara en liten tesked i munnen som jag sedan spottade ut och sköljde munnen. Meeen guud så söt den var, i mitt tycke inte god alls. Kan vara mina smaklökar nu på dieten men njaa det var inte en lysande kombo om jag säger så.

Så nej jag rekommenderar den inte men å andra sidan är smaken som baken dvs delad så testa ska man alltid göra innan man uttalar sig så... testa gärna och se om ni gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0