Lika jacka, samma skor

Som jag visade tidigare så har ju jag och Gabi kollat på samma jacka fast vi vill ha olika färg så vi inte är helt lika. Jag tyckte att svart passade bättre efter att ha provat gröna flera gången och nej. Det känns inte rätt och då är det inte rätt! Så är det bara. Så svart jacka blir det.


Hittade också vinterstövlar på Dinsko idag. Min syrra tänkte köpa likadana som vi kommer ha samma typ. Men vi kan inte ha varandras så det kommer inte vara några problem. Jag valde dem i en storlek större än jag egentligen har för att få plats med en extra flissula. Jag är ju lite fryssen om fötterna och var osäker på om de skulle hålla värmen. Bilden ger dem egentligen ingen rättvisa men de var fina och varma&sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0