Ibland så fixar allt sig på en gång

Har suttit i telefonkö till Tele2 på förmiddagen och kom till slut fram. Så nu har jag köpt ut mig från abonnemanget i förtid så kommer en slutfaktura i veckan kanske och så sista räkningen i slutet av månaden. Sen är det no more tele2 för min del på ett bra tag framöver (med tanke på bindningstiden på det nya).

Sen satt jag i telefonkö till Telenor för att fixa flytta av mitt nummer. Det gick även det relativt smärtfritt och jag har nu fått bekräftelse från både dem och Tele2 att mitt nummer flyttas över på månad. Vilket är perfekt så även omräkningen på tele2 nollställs och verkligen tar slut.

Jag har dessutom lyckats söka 4 jobb idag, blev mycket förvånad och glad att det fanns något att söka nu när det verkligen är torka när det gäller jobb. Iallafall de jobb jag är kvalificerad till att söka. Nu blir det nog lite kortspel med Emilia i brist på annat. Kl. 16:30 är det träning på Friskis som gäller!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Racing Hibiscus,



Vi är ledsna att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-02 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0