Ibland har jag flyt

Angående jobbet på KI så har jag såklart kollat på pendlingsmöjligheter till och från. Det enklaste och smidigaste hade varit från Uppsala (bakom Katalin) till KI med Swebus. Det står att de ska gå dit så jag ville dubbelkolla vilken väg det är pga att jag själv virrade runt bland ALLA vägar runt Karolinska sjukhuset och KI i fredags haha.

ÅÅÅH vilken jälva tur jag har. Swebus stannar på solnavägen, precis innan solnabron och det är nästan precis utanför ingången till KI!! Det är ju helt underbart och hållplatsen hem är bara rätt över gatan =D Så jag skulle kunna pendla med buss utan några problem alls! Hellre det är tåg (ni förstår vad jag menar ;)).

Så det är skönt iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0