Goddagens

Lördag igen då. Rysligt vad veckorna går snabbt även fast jag inte har så mycket att göra. Visserligen har jag haft lite att pyssla med de senaste dagarna och det är skönt. Annars skulle jag nog avlida inom en snar framtid.

Idag kommer Gabi också. Så på eftermiddagen blir det till att hämta henne och hennes grejer på stationen. Tror det blir hem med alla grejer först och så att vi får prata igenom hur vi ska "genomföra" detta. Finns några gemensamma saker som måste inhandlas och så då jag inte äter vanlig mat just nu. Men jag tror det blir bra även om jag känner mig obekväm med att prata om hur vi ska göra med pengar och så men det är bara att vänja sig antar jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0