God morgon

Måndag igen då. Veckorna rusar förbi. Insåg att det bara är 12 veckor kvar av det här året. Det är helt galet!! Jag fattar ingenting. Vart tog vårterminen vägen? Vart tog sommaren vägen? Hösten då? Känns som om den redan är på väg in i vinter. Kommer nästan vara nollgradigt och jag är inte alls redo för det. Jag fryser redan och har inte möjlighet att kolla på en ny jacka än. Eller ja det är för tidigt att köpa en i vilket fall som helst pga dieten.

Aja det är en ny dag idag. Nya möjligheter sägs det. Jo visst, kan ju alltid hoppas på att denna vecka blir bättre jobbmässigt. Blev några sökta jobb nästa vecka men det var inte många. Så ja Emilia kommer hit nån gång på eftermiddagen. Jag har även tänkt fixa träningskort, så jag kan hänga på friskis en stund om dagarna haha. Tror jag fixar det imorgon om jag inte hinner idag.

Ska nämligen med Tingeling till veterinären idag och ta bort stygnen. Sen med mamma och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0