En soft dag

Planerar inte att göra mycket alls idag faktiskt. Jag ska väl tvätta lite på eftermiddagen men det är det. Det var varit full rulle de senaste dagarna, ja veckan faktiskt och jag har inte riktigt haft chansen att sova ut. Så idag sov jag det kan jag lova. Reagerade inte ens när Gabi åkte till jobbet typ, jo när hon gick upp och sedan när hon stängde ytterdörren när hon gick. Sen sov jag till halv 10. Det var superskönt. Tingeling har inte bråkat så mycket inatt så har bara vaknat en gång vid 06 då jag gick på toa.

Ska väl kolla på lite jobb också. Har inte varit en bra vecka hittills iallafall. Sen blir det att fixa papper som ska med till Soc imorgon och AF på fredag så att jag har allt klart. Hoppas jag får intyget från intervjun på KI idag så jag kan lämna in den till soc på en gång. Trodde den skulle komma igår men det gjorde den inte. Kanske bör skicka ett mail senare om den inte kommer, annars får jag väl vänta tills hon ringer med besked i veckan och fråga då. Men det är ju pengar som jag behöver så vore trevligt om det kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0