Ännu en måndag

Idag står två saker på schemat. Den ena är att besöka min kontaktperson på arbetsförmedlingen för att möte och sedan ska jag helt enkelt sätta mig ner och söka lite jobb. Kan säga att det inte blev mycket av den vara förra veckan då i mitt tycke det inte fanns mycket alls att söka.

Har hittat två utbildningar genom AF iallafall. Eftersom jag troligtvis idag går in i deras UGA program. Jobbgaranti för ungdomar. Jag känner att vägledning är onödig, egentligen CV skrivande och så också då jag har ett bra CV. Det skulle vara praktik eller utbildning. Jag känner att jag behöver erfarenhet och lära mig lite datasystem som personalare använder. Tror det skulle öka chanser till anställning då vissa jobb har krav på att man ska kunna sådana. Svårt när man är nyexad eller? Svar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0