Tills slut kommer allt ikapp en

Tror jag drabbades av nån akut livskris just nyss. Känner för att gräva ner mig någonstanns om jag ska vara ärlig. Tror det är för att jag kunde slappna av nu och släppa allt som har med VFU-rapporten att göra då den nu är klar. Lite korrekturläsning bara. Sen att jag precis insett att jag ska redovisa skiten för hela landstinget på fredag gör inte saken bättre. För att bre på lite mer så är det ju Examen nästa fredag. Där tror jag min livskris kom in i bilden. Jag har fortfarande ingen aning om vad som händer, ett antal ansökningar är skickade men tiden går inte ut än. Visst är det inte helt kris än eftersom jag är registrerad på sommarkurser men ovissheten gnager alltså!

Detta resulterade i att jag kommer stiga upp före kl 06 imorgon och följa med pappa till jobbet. Klarar inte av att sitta hemma hela dagen imorgon med mina tankar snurrandes.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja precis jag ska absolut se till att inte glömma att kela med Theo också :)

2011-05-24 @ 20:21:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0