Stress, stress och lite mer stress

Håller på tvättar kläder. Ska ner i lägenheten och greja snart sen iväg till IKEA och lite sånt. På det måste jag hinna packa ikväll så att jag inte behöver tänka på sånt imorgon när vi åker. Jag har inte hunnit tänka på packning överhuvudtaget och det gör mig lite stressad faktiskt. På det måste jag även göra en kopia på mitt pass och skriva ut biljetter. Men det löser sig, kommer däcka ikväll helst klart!

Jaja tänkte en liten uppdate är ni värda iallafall. ;)

PS Fasen jag har glömt att jag måste tömma kameran!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 19:24:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0