Största problemet

God morgon eller god middag kanske det är ju nästan lunchtid trots allt. Såg en väldigt intressant serie igår, de visade 2 avsnitt på raken. Spartacus nånting. Det var väldigt mycket blod, slagsmål och sex men antar det var så på gladiatorernas tid.

Annars så har jag problem med mina grannar. Eller problem och problem det är lite störande att de måste slå i dörrarna när de går ut hela morgonen. Kan man inte stänga försiktigt? Nejnej smälla igen bara från kl halv 8 till 10 då jag gick upp. Dessutom så pratade grannkärringen i telefon jävligt högt imorse. Trodde det var ett skämt, jag hörde ju precis ALLT hos sa till den på andra sidan. Så det var lite störande kl 8 på morgonen men somnade iaf om. Sen nyss när jag satt och käkade så höll grannen ovanför mig på att skaka lakan och täcken precis framför mitt fönster. Tur att det var stängt säger jag bara!

Jaja gillar min lägenhet även om den är lite gammaldags med sina skavanker och att det är ett renoveringsobjekt. Men grannarna är värre än de jag haft i ca 3 år i Örebro och då har det varit studenter. Här är det blandat, många äldre och yngre. Tror största problemet är att det inte är så bra isolerat i dessa gamla hus något som säkert kommer att ordas med renoveringen.

Så kanske ska hämnas genom att spela hög musik hela dagen? muahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0