Jag lever jag lovar

Jag har varit så upptagen att jag glömt bort att blogga. Det har inte funnits tid över helt enkelt för det. I fredags jobbade jag sent och var på kurs hela eftermiddaggen.

Sen har vi gårdagen som spenderades till stor del i Ekonomikumparken med trevligt sällskap och lite för mycket alkohol kanske? Hem en snabbis för ombyte sen iväg igen. Blev en kväll hos Amelie och sen ut på Platina. Det var riktigt skoj faktiskt men är rejält sliten nu.

Dagen har inte varit så trevlig. Vaknade och kände mig väldigt pigg tills jag fick lite i magen sen brakade helvetet löst. Spenderat stor del av tiden med att springa mellan badrum och säng. Jag har inte mått bra kan man lugnt säga. Men piggnade väl till för en stund sen och har nu käkat och jag fick behålla maten den här gången. Så snart ska jag ta mig ut i tvättstugan och sen städa upp lite i rummet innan min bror kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0