Intressant abonnemang

Sitter och kollar på Telenors hemsida på deras olika abonnemang. Är lite sugen på att skaffa en iPhone 4 nu när abonnemanget jag har snart går ut. Så måste ju se mig omkring på olika erbjudande. Något som slog mig med en abonnemangsform hos Telenor är den som heter Fast /Fast premium. Den kostar 699 eller 799 kr i månaden och enligt bilden så får man ringa för månadsavgiften. Det jag då funderar på är att minutpriset är 0 kr, 0 kr i uppkopplingsavgift, det är fri surf och mms, sms eller videosamtal kostar inte heller något. Telenor kanske anser att med 699/799 kr i månaden kommer inte de flesta upp i iallafall så de har räknat in det från början och satt noll på allt. Lite kul är det iallafall haha.

Tror ni mig inte? Kolla denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0